Wednesday, July 16, 2008

Anwar kena tangkap?

Gua pun baru dengar berita nie... kena tangkap dalam pkl 12pm kat luar rumah dia sewaktu brother anwar nak keluar menuju ke ibu pejabat polis kl oleh cacai polis. Lebih kurang macam cerita gerak khas gak tapi real punya..

Haha... gua tengah hairan...satu hari jadi hero , satu hari kena tangkap. nie memang betul2 drama hahaha... macam nie gua potong Astro gua, baik tengok drama nie lagi best hahahaha...

takpe kita tunggu apa yang jadi... adakah benda nie akan jadi lebih tangkap power dari kes 98 haha kita tunggu...kehkeh..

Dengar dengar brader Pet pun nak kena seret gak masuk jail...hahaha... nie macam plan jer, haha takpe brader Pet , lu lepak dulu masuk kursus, silap haribulan lu terserempak dengar Rosmah pulak dekat IPK ..hahahaha.. lu jangan tak lawan pulak, bukak silat Bugis lu bro, jangan jatuh maruah geng Bugis nie...hehe

lawan tetap lawan... makan tetap makan..so gua pekena teh tarik sat ..ok otai semua..calo!

No comments: