Tuesday, July 15, 2008

Intro - Permulaan

Asslamualikum...

Rasanya ini adalah wadah permualaan gua didalam wacana dunia blog. Memang lama sudah terngiang ditelinga mahu mewujudkan laman blog sendiri, tapi disebabkan keadaan tugas dunia yang tak pernah dan tak akan habis... selalu sahaja menanguh dah tertangguh.

Diharapkan selepas ini gua akan lebihkan lagi masa menulis. Banyak Isu-isu agama, semasa , sosial , politik, kemanusian, ekonomi dan macam2 lagi yang sering dan selalu gua baca... cuma gua ingin kongsi dengan lu semua apa yang gua pikirkan dalam kepala tempurung otak gua.

Gua bukan lah jaguh , cuma kalau ada salah dan salah gua mahu brader2 semua suluhkan jalan kalau ader silap dan salah. Ialah..kekadang selalu gak dalam gua bercerita gua akan jadi stone... so sebelum terlebih stone gua mintak jalan otai-otai disana memberi kata2 nasihat membina untuk memandu gua kejalan lurus semula.

Okay.. dah 4 perenggan dah..hehe bagus2 okla tue..warm out enjen dulu..

Kita berjumpa ke wadah tulisan ke2 ...

wassalam

No comments: